2011-04-17

har inte skrivit på ett tag nu måste försöka att bättra mig SERIÖST!!
i fredas så skulle jag sova m amanda. Jag somnade runt 2 på fredagen och vaknade kl halv 11 , Då jag gick upp . Sen så fixade jag disken och hade inte dushat elr någonting men blev tvungen att dra ut och möta älsklingen yossi. Vi möttes i kärrtorp och skulle möta hennes killkompis sen åkte vi till bagis och satte oss i fyrenparken..
vi väntade på Amanda och Elin . Sen efter 1 och en halv timme kom dom . Så då så var vi där . Sen skulle Hanna också sova över . Så Elin sticker och möter Fanny medans jag amanda och Hanna är m varandra . Vi gör inget speciellt . Vi åkte och bråkade lite sen så mötte vi ¨Filippa och Annie och efter de så gick vi lite . Vi splittrades , jag och Hanna stack till hennes barndomsvän Bea . Medans Filippa, Amanda och Annie stack och mötte Alex och några sen stack vi hem till amanda och såg på film och slaggade vid 4 .

idag ha jag inte gjort så mycket dushade och var hos amanda. Vid ungefär klockan 8 halv 9 var jag med Amanda, Annie, Elin, Tage, Svante och Joel. Vi satt i skogen och chillade galet. pratade lite. Sen drog vi till gården vid pizzan. Träffade jätte många.Max, Jacob, Pavel, Filip, Adam, Ellen, Alma och flera. Efter en ganska lång stund drog jag, Annie, Amanda, Svante, Joel, Jacob och Max hem till Amanda. Satt och kollade på tv innan alla drog hem






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0