söndagen 2011-04-10

hej sötnosar .
nu är jag hemma hos amanda ska berätta lite om igår .
amanda, hanna och annie skulle sova hos mig . Var m hanna och amanda sen mötte vi elin filippa och annie . vi åkte till hammarbyhöjden och skulle grilla vi gick till ett berg och satte oss där . Men vi fick inte igång grillen så typiskt försökte m allt åt roa korvar men det funkade endå sen efter det så gick vi till hammarbyhöjden skola och var där ett litet tag .Jag ,Amanda,Tage,Joel och Hanna åkte till donken . jag lånade pengar av amanda och köpte en cheesburgare och en glass (Gott var det´) sen efter det åkte vi tillbaka till hammarbyskolan och skulle hämta

upp annie men då ville hon sova hos filippa så att dom stack . Sen mötte vi elin och vi pratade lite sen åkte alla till kärrtorp c . Vi gick till fattig och pratade ihop oss vad vi skulle göra då kom vi på att vi kunde gå till hanna joel gick hem , men Jag , Max ,Jacob , Tage ,Hanna och amanda gick till hanna . Sen vid ungefär klockan 1 gick vi hem till mig . Vi satte på film och kollade sen skulle Hanna tydligen också hem .. Sen så såg vi på tre filmer . Någon slags film som typ handlade om sex , Bring it on och final destination 1. Amanda halvsov lite (Så söt när hon sover!!) men jag och Tage fortsatte och kolla vid 6 somnade vi och när jag och Tage vaknar upp så är inte amanda kvar .. jag messar henne då hade hon tydligen gått hem .Vi gick ut och mötte Erik . Sen så satt vi i fattig parken och sen drog dom så jag gick hem till amanda och åt nudlar sen efter så gick vi ut och nu ska vi kolla på film , filippa och annie kanske kommer sen vi får se .. '


pussar


lägger in bilder sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0