Fredag 25 mars

Idag vaknade jag klockan 11 och packade lite. Gick och mötte elin och filippa i centrum.
Sen var det dax att gå till Amanda. När vi var vid amanda hälsade vi och lyssnade lite på musik.
Sen åkte jag, amanda, filippa och yosra till skärmarbrink för att filippa skulle sälja the wave biljetter till en person.
Yossi åkte hem och vi fortsatte till högtorget. Amanda skulle köpa ett par leggings sen skulle vi till donken det var fullt. 
Så vi fortsatte till slussen och åt där. Därefter skulle filippa hem så vi gick hem till amanda igen och åt lite.
Sen var det dags för utgång igen. Vi mötte filippa i centrum och sen mötte vi annie.
Vi åkte runt i ungefär en timme och sen skulle vi igentligen hem till alex, men dom skulle ut sen så vi drog till fanny. Och var där till 5 i 11 sen drog (jag, amanda, joel, elin och hanna) och sen gick jag hem till amanda ska sova här, ska bli mysigt :) <3
 men nu tror jag att jag ska sova så godnatt,

puss på er !! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0