onsdag

heej allihopa ,
har inte bloggat på ett tag men nu ska jag berätta lite ;)
igår gjorde jag inte så mycket jag var m yossi och några P12 ..
sen efter så mötte jag filippa och amanda . Vi åkte lite mötte annie i k-torp och sen Wille (PK) och svante , jag amanda , svante och wille drog till mig och hade kuddkrig såklart amanda och jag vann klart :)
efter det så gick vi till fattig mötte tage och mötte annie , filippa och elin .
vi drog till donken , sen efter ett tag så mötte vi pavel han bjöd mig på en cheesburgare , snäll pojke ;)
sen efter det drog typ alla hem .

Idag vaknade jag vid 2 sen på med kläderna sminka sig och sen gick jag till amanda , där elin oxå var fasst elin drog på en gång så att jag och amanda var där . Var inne på datorn och sen så spelade vi på hennes playstation.. Lyssnade på musik och sen var det dags att dra ut . Åkte till donken och åt . Sen kom elin och sen gick hon . gick hem till amanda igen och var inne på datorn sen gick jag hem . blev tvungen att gå ut igen skulle ta ut pengar och sen efter så dushade jag och nu sitter jag och chattar m andrew på facebook , kanske inte bloggar mer för kvällen så säger godnatt

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0