söndagen 27 mars



HEJ sötnosar ,


det jag har gjort idag ; jag gick ut med annie och mötte filippa , natto , alex och ylva . Sen så gick vi till fyren och chillade lite sen efter när vi skulle gå så skulle , Natto , Alex oxh ylva någonstans så att jag ,Filippa och Annie gick hem till Filippa där vi kollade på BigBrother. vem röstade ni på ( Vanessa vs Roza ??) efter det så åt vi hos Filippa och det blev tacco . Jätte gott värkligen ! sen så kom Amanda så vi gick ut och sen så skulle alla hem för att kolla på BigBrother så jag mötte Tage , Svante och Wille (PK) i donken och dom åt lite i skanstull . Och sen åkte vi alla hem till sig . :) <3 nu sitter jag här inne på datorn ska kolla på film tror jag . vet inte hur länge jag ska vara uppe idag men vi får väl se . Men kanske skriver innan jag går och lägger mig eller så skriver jag bara imorgon !
pussar Obs: Ifall att jag somnar God Natt 

lägger in bild sen ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0